Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι σας
ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, όπως ακριβώς ορίζεται από το Ν.2251/1994 αρ.3ε παρ. 1. εφόσον είναι στην ίδια καλή κατάσταση όταν έγινε η αποστολή από της αποθήκες μας. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος η πολιτική που ακολουθεί το κατάστημά μας εναρμονίζεται πλήρως με το Ν.2251/1994 αρ.3β παρ.1 εδ. ιβ & ιγ καθώς και το αρ. 534 επ. του Αστικού Κώδικα εφόσον είναι στην ίδια καλή κατάσταση όταν έγινε η αποστολή από της αποθήκες μας. Σε περίπτωση ελαττωματικού ανταλλακτικού και εφόσον υπάρχει επαρκές απόθεμα γίνεται ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ μετά από την έγκριση του υπεύθυνου πωλήσεων της εταιρία μας. Σε περίπτωση μη διαθέσιμου αποθέματος γίνεται επιστροφή των χρημάτων της αγοράς εφόσον είναι στην ίδια καλή κατάσταση όταν έγινε η αποστολή από της αποθήκες μας. Για το διαδικαστικό μέρος επικοινωνείτε με το Λογιστήριο.
Θα πρέπει να μας ενημερώσετε για την επιθυμία σας να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός των προβλεπόμενων από τον νόμο ημερομηνιών. Σε περίπτωση ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ τα έξοδα επιστροφής, είτε της μεταφορικής είτε του Courier επιβαρύνουν τον πελάτη.
ΑΚΥΡΩΣΗ ΛΟΓΩ ΜΕΤΑΜΕΛΕΙΑΣ
Ακύρωση παραγγελίας εκ μέρους του πελάτη λόγω μεταμελείας
Η εκ μέρους του πελάτη ακύρωση της παραγγελίας του λόγω μεταμελείας γίνεται δεκτή μόνο εφόσον δεν έχει το είδος ακόμα τιμολογηθεί και δοθεί προς αποστολή εκ μέρους της εταιρείας. Η ακύρωση γίνεται μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail) προς την εταιρεία εκ μέρους του πελάτη. Ο πελάτης οφείλει να δηλώσει τα ακριβή στοιχεία της παραγγελίας του. Η ακύρωση δεν επέρχεται αν δεν αποσταλεί σχετική επιβεβαίωση εκ μέρους της εταιρείας με ηλεκτρονική αλληλογραφία προς τον πελάτη.
Σε περίπτωση που ο πελάτης πριν από την εκ μέρους του δήλωση ακύρωσης έχει καταβάλει την αξία της εγκεκριμένης παραγγελίας του και η εταιρεία την έχει ήδη εισπράξει, τότε η εταιρεία οφείλει μέσα σε προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών να επιστρέψει στον πελάτη την εισπραχθείσα αξία με τον ίδιο τρόπο που αυτός επέσπευσε την καταβολή της (με αντιλογισμό του ποσού σε τραπεζικό λογαριασμό, με καταβολή μετρητών κλπ). Αλλιώς σε περίπτωση που έχει δοθεί εντολή πληρωμής εκ μέρους του πελάτη αλλά τα χρήματα δεν έχουν εισπραχθεί από την εταιρεία (όπως πχ. στην περίπτωση εντολής χρέωσης πιστωτικής κάρτας όταν όμως η Τράπεζα δεν έχει ακόμα καταβάλει το τίμημα στην εταιρεία), τότε η εταιρεία υποχρεούται εντός της προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών να επισπεύσει κάθε απαραίτητη ενέργεια και δήλωση προς κάθε αρμόδιο φορέα (Τράπεζα κλπ) για τη γνωστοποίηση της ακύρωσης της παραγγελίας και την υποχρέωση απόδοσης κάθε χρεωμένος σε βάρος του πελάτη ποσού. Στην περίπτωση αυτή η εταιρεία θεωρείται ότι έχει εκπληρώσει σύννομα τις υποχρεώσεις της, και η αναίρεση κάθε χρέωσης θα γίνει με βάση τους όρους της σύμβασης που συνδέει τον πελάτη με τον τρίτο αυτό φορέα (Τράπεζα κλπ) και η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη σχετικά με το χρόνο επιστροφής ή αντιλογισμού κάθε σχετικής χρέωσης.
ΕΓΓΥΗΣΗ
Παρέχεται εγγύηση σωστής λειτουργίας σε όλα τα μεταχειρισμένα ανταλλακτικά βάσει την μεταχειρισμένη κατάσταση του ανταλλακτικού. Επιπλέον γραπτή εγγύηση 3 μηνών στους κινητήρες. Η εγγύηση ισχύει εφόσον το ανταλλακτικό η κινητήρας είναι στην ίδια καλή κατάσταση όταν έγινε η αποστολή από της αποθήκες μας.
Η εγγύηση καλύπτει αποκλειστικά ζημίες που οφείλονται στο ίδιο το προϊόν μόνο, λόγω δυσλειτουργίας του, και όχι ζημιές που έχουν προκληθεί από εξωτερικό παράγων, ή λόγω κακής τοποθέτησης και συναρμολόγησης του, ή λόγω κακής χρήσης του,, ή λόγω χρήσης διαφορετικής από αυτό για τα οποίο έχει κατασκευαστεί (π.χ. αγωνιστική χρήση χωρίς να το ορίζουν οι προδιαγραφές του)
Η εγγύηση δεν καλύπτει περιπτώσεις ζημιών που έχουν προκληθεί κατά την μεταφορά των προϊόντων. Η μεταφορά γίνετε με αποκλειστική ευθύνη του αγοραστή και διέπετε από τους όρους του εκάστοτε μεταφορέα.