2102775216 & 2102840174 & Icon 1 Icon 2 6973817760

Καθημερινά 8:00 με 16:00

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

Όροι και Προϋποθέσεις

Στην ΤΑΚΙΔΕΛΛΗΣ  ο βασικότερος στόχος μας είναι η άμεση και σωστή εξυπηρέτηση σας. 

Για την παραγγελία σας θα χρειαστεί να διαβάσετε και να αποδεχτείτε τους κάτωθι Όρους Χρήσης:

Τα στοιχεία της εταιρίας μας είναι :

Επωνυμία: ΤΑΚΙΔΕΛΛΗΣ ΜΙΧΑΗΛ ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΕ
Διακριτικός Τίτλος: ΤΑΚΙΔΕΛΛΗΣ
ΑΦΜ: 082221665 / ΔΟΥ: ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ

Γ.Ε.ΜΗ.: 1079801000
Έδρα: Σ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ 9 ΤΚ:14123 ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ

Τηλέφωνα: +302102775216 / +302102840174 
Fax: 210 2840174

Ομόρρυθμος εταίρος και Νόμιμος Εκπρόσωπος : Μιχάλης Τακιδέλλης

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ

Σε καμία περίπτωση ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΓΡΑΨΕΤΕ ΕΙΚΟΝΕΣ, ΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΤΟΥ SITE (ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟΙ, ΛΟΓΟΤΥΠΑ, ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΙΔΩΝ, ΚΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ). Για κάθε παράβαση αρμόδια είναι τα δικαστήρια Αθηνών.

Οι τιμές στο site μπορούν να αλλάζουν κατά διαστήματα χωρίς να υπάρχει αντίστοιχη ενημέρωση.

Οι φωτογραφίες των ειδών σε κάποια είδη μπορεί να είναι ενδεικτικές. Για την τοποθέτηση των ανταλλακτικών δε φέρουμε καμία ευθύνη. Οι αναγραφόμενες τιμές δε συμπεριλαμβάνουν Φ.Π.Α.

 

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ – ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Για την αποστολή της παραγγελίας σας έχετε διαβάσει του όρους και τρόπους αποστολής.

Τις παραγγελίες που γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος προσπαθούμε να τις εκτελούμε αυθημερόν εφόσον έχει ολοκληρωθεί η πληρωμή τους μέχρι τις 12:00 π.μ. Ο χρόνος παράδοσης ποικίλλει ανάλογα με τον τελικό προορισμό και τον τρόπο αποστολής (courier, μεταφορική εταιρεία της επιλογή σας ή παράδοση με δικά μας μεταφορικά μέσα (εντός Λεκανοπεδίου Αττικής)).

Οι τηλεφωνικές παραγγελίες εκτελούνται σε συνεννόηση με τον κάθε πελάτη ξεχωριστά. Τρόπος αποστολής, τελικό κόστος παραγγελίας, εκπτώσεις, και τρόπος πληρωμής γίνεται πάντα μετά από συνεννόηση με το μόνο αρμόδιο τμήμα μας το Λογιστήριο.

Η εταιρεία μας δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις που οφείλονται σε ανωτέρα βία ή σε γεγονότα που εκ φεύγουν τον ελέγχου της. Σε κάθε περίπτωση τυχόν καθυστέρησης, η εταιρεία μας θα κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να επικοινωνήσει μαζί σας στα στοιχεία που της έχετε γνωστοποιήσει, προκειμένου να σας ενημερώσει σχετικά και να συνεννοηθεί μαζί σας.

Μολονότι η εταιρεία μας λαμβάνει κάθε δυνατό μέτρο προκειμένου να ανταποκριθεί στην ανάγκη σας για ενημέρωση σε σχέση με την τυχόν έλλειψη διαθεσιμότητας κάποιου προϊόντος, υπάρχει πιθανότητα να υπάρξει απροσδόκητη έλλειψη ή μη διαθεσιμότητα του προϊόντος ακόμη και μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας.

Στην περίπτωση αυτή, η εταιρεία μας θα κάνει και πάλι κάθε δυνατή προσπάθεια να επικοινωνήσει μαζί σας στα στοιχεία που της έχετε γνωστοποιήσει προκειμένου να σας ενημερώσει σχετικά για την ακύρωση της παραγγελίας αζημίως και για τα δύο μέρη και την άτοκη επιστροφή των χρημάτων που τυχόν έχετε καταβάλει.

Σε περίπτωση μη παραλαβής των παραγγελμένων εμπορευμάτων (και εφόσον έχει παρέλθει αδικαιολόγητα μεγάλο χρονικό διάστημα), παρακαλούμε να μας ενημερώσετε άμεσα στο e-mail takidelisparts_eshop@yahoo.com , ή να μας καλέσετε στα τηλέφωνα +302102775216 / +302102840174.

Όλα τα είδη ελέγχονται συσκευάζονται και αποστέλλονται εφόσον είναι σε καλή κατάσταση. Για τυχόν ζημίες στη μεταφορά δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη. Να ελέγχετε το περιεχόμενο των δεμάτων και την κατάσταση των ανταλλακτικών άμεσα με το που τα παραλαμβάνετε.

 

Αν έχετε επιλέξει Πληρωμή στο κατάστημα:

Καλέστε μας για επιβεβαίωση της παραγγελίας σας εντός 48 ωρών. Η εταιρία μας δεν είναι υποχρεωμένη να διατηρήσει τα είδη με το πέρας των 24 ωρών και η παραγγελία σας διαγράφεται αυτόματα.

 

Αν έχετε επιλέξει Παραλαβή από το Κατάστημα:

Αν η παραγγελία σας έχει εξοφληθεί και έχετε επιλέξει "Παραλαβή από το Κατάστημα", η εταιρία μας είναι υποχρεωμένη να διατηρήσει τα είδη μόνο για την συμφωνημένη περίοδο κατόπιν επικοινωνίας. Αν η παραγγελία σας δεν έχει εξοφληθεί και έχετε επιλέξει "Παραλαβή από το Κατάστημα", η εταιρία μας δεν είναι υποχρεωμένη να διατηρήσει τα είδη με το πέρας των 48 ωρών και η παραγγελία σας διαγράφεται αυτόματα.

 

Τρόποι Πληρωμής

Μετρητά

Είτε έχετε ολοκληρώσει κάποια τηλεφωνική παραγγελία, είτε έχετε επιλέξει παραλαβή από το κατάστημα κατά την ηλεκτρονική παραγγελίας σας, μπορείτε να παραλάβετε τα ανταλλακτικά σας εξοφλώντας στο ταμείο του καταστήματός μας. Αν έχετε επιλέξει πληρωμή & παραλαβή από το κατάστημα κατά την ηλεκτρονική παραγγελίας σας. Καλέστε μας για επιβεβαίωση της παραγγελίας σας εντός 24 ωρών. Η εταιρία μας δεν είναι υποχρεωμένη να διατηρήσει τα είδη με το πέρας των 48 ωρών και η παραγγελία σας διαγράφεται αυτόματα.

 

Πιστωτική Κάρτα

Χρησιμοποιήστε την πιστωτική σας κάρτα για απευθείας πληρωμή ηλεκτρονικά ή κατά την εξόφληση της παραγγελίας σας στο στο ταμείο του καταστήματός μας. Για λόγους ασφαλείας κατά τη χρήση πιστωτικής στο ταμείο της εταιρείας μας, θα πρέπει να έχετε μαζί σας την ταυτότητά  σας.

 

Κατάθεση

Ο τρόπος πληρωμής κατάθεση/έμβασμα σε έναν από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς της εταιρείας μας υποστηρίζεται ΜΟΝΟ αφού προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία.

 

EUROBANK – GR8702603670000360200196259

 

Δικαιούχος ΤΑΚΙΔΕΛΛΗΣ ΜΙΧΑΗΛ ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΕ

Σε κάθε περίπτωση τα έξοδα συναλλαγής επιβαρύνουν τον πελάτη.

 

Αντικαταβολή

Ο τρόπος αντικαταβολή υποστηρίζεται ΜΟΝΟ προς επαγγελματίες του κλάδου και βρίσκονται εντός λεκανοπεδίου Αττικής. Η παράδοση γίνεται με ιδιόκτητο μέσο και μόνο κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας. Η αντικαταβολή μπορεί να υπόκειται σε επιπλέον χρεώσεις.

 

Αγορά Courier

Επιλέξτε και μεταβείτε στην εταιρία courier που σας εξυπηρετεί. Δώστε Εντολή Αγοράς προς την εταιρεία μας. Τα στοιχεία της εταιρείας μας αναφέρονται παραπάνω. Εξοφλήστε το ποσό της αγοράς σας στην courier. Η courier αναλαμβάνει να μας εξοφλήσει και να σας παραδώσει την παραγγελία σας. Σας επικοινωνούμε το voucher μεταφοράς. Σε κάθε περίπτωση τα έξοδα του Courier επιβαρύνουν τον πελάτη.

 

Τρόποι Αποστολής

Παραλαβή από το κατάστημα

Είτε έχετε ολοκληρώσει κάποια τηλεφωνική παραγγελία, είτε έχετε επιλέξει παραλαβή από το κατάστημα κατά την ηλεκτρονική παραγγελία σας, μπορείτε να παραλάβετε τα ανταλλακτικά σας εξοφλώντας στο ταμείο του καταστήματός μας. Αν έχετε επιλέξει πληρωμή & παραλαβή από το κατάστημα κατά την ηλεκτρονική παραγγελία σας καλέστε μας για επιβεβαίωση της παραγγελίας σας εντός 24 ωρών.

Αν η παραγγελία σας έχει εξοφληθεί και έχετε επιλέξει "Παραλαβή από το Κατάστημα", η εταιρία μας είναι υποχρεωμένη να διατηρήσει τα είδη μόνο για την συμφωνημένη περίοδο κατόπιν επικοινωνίας
Αν η παραγγελία σας δεν έχει εξοφληθεί και έχετε επιλέξει "Παραλαβή από το Κατάστημα", η εταιρία μας δεν είναι υποχρεωμένη να διατηρήσει τα είδη με το πέρας των 48 ωρών και η παραγγελία σας διαγράφεται αυτόματα.

 

Εντός λεκανοπεδίου Αττικής

Η εταιρεία μας διαθέτει ιδιόκτητα επαγγελματικά οχήματα, ειδικά για την αποστολή των προϊόντων μας χωρίς φθορές και με την μέγιστη προσοχή. Η αποστολή εντός λεκανοπεδίου Αττικής σε ιδιώτες μπορεί να επιβαρύνεται με έξοδα αποστολής & μπορεί να γίνει με τους παρακάτω τρόπους:

  • Με Ταχυμεταφορέα
  • Με Courier
  • Με δικό σας τρόπο ή μέσο

 

Εκτός λεκανοπεδίου Αττικής

Η αποστολή εκτός λεκανοπεδίου Αττικής πραγματοποιείται ΜΟΝΟ αφού προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία. Σε κάθε περίπτωση τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη και δεν υπολογίζονται στην ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής παραγγελίας.

 

Εκτός Αττικής

Οι αποστολές σε όλη την υπόλοιπη Ελλάδα πραγματοποιούνται ΜΟΝΟ αφού προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με τους παρακάτω τρόπους:

  • Με μεταφορική εταιρεία της επιλογής σας (Πρακτορείο)
  • Με Courier
  • Με δικό σας τρόπο ή μέσο

Σε κάθε περίπτωση το κόστος μεταφορικών επιβαρύνουν τον πελάτη και δεν υπολογίζονται στην ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής παραγγελίας.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ

Κατά την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής σας παραγγελίας θα σας ζητηθεί να αναγράψετε τα πλήρη στοιχεία του τρόπου αποστολής που επιθυμείτε στο πεδίο σχόλια παραγγελίας (π.χ. επωνυμία μεταφορικής, τηλέφωνο και  διεύθυνση ή την courier της επιλογής σας)

Σε περίπτωση επιλογής courier προτείνεται να ελέγχετε το κόστος μεταφοράς πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Σε κάθε περίπτωση το κόστος μεταφορικών επιβαρύνουν τον πελάτη και δεν υπολογίζονται στην ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής παραγγελίας.

 

ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής,  όπως ακριβώς ορίζεται από το Ν.2251/1994 αρ.3ε παρ. 1. εφόσον είναι στην ίδια καλή κατάσταση όταν έγινε η αποστολή από της αποθήκες μας. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος η πολιτική που ακολουθεί το κατάστημά μας εναρμονίζεται πλήρως με το Ν.2251/1994 αρ.3β παρ.1 εδ. ιβ & ιγ καθώς και το αρ. 534 επ. του Αστικού Κώδικα εφόσον είναι στην ίδια καλή κατάσταση όταν έγινε η αποστολή από της αποθήκες μας. Σε περίπτωση ελαττωματικού ανταλλακτικού και εφόσον υπάρχει επαρκές απόθεμα γίνεται ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ μετά από την έγκριση του υπεύθυνου πωλήσεων της εταιρία μας. Σε περίπτωση μη διαθέσιμου αποθέματος γίνεται επιστροφή των χρημάτων της αγοράς εφόσον είναι στην ίδια καλή κατάσταση όταν έγινε η αποστολή από της αποθήκες μας. Για το διαδικαστικό μέρος επικοινωνείτε με το Λογιστήριο.

 

Θα πρέπει να μας ενημερώσετε για την επιθυμία σας να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός των προβλεπόμενων από τον νόμο ημερομηνιών. Σε περίπτωση ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ  τα έξοδα επιστροφής, είτε της μεταφορικής είτε του Courier επιβαρύνουν τον πελάτη.

 

ΑΚΥΡΩΣΗ ΛΟΓΩ ΜΕΤΑΜΕΛΕΙΑΣ

Ακύρωση παραγγελίας εκ μέρους του πελάτη λόγω μεταμελείας

Η εκ μέρους του πελάτη ακύρωση της παραγγελίας του λόγω μεταμελείας γίνεται δεκτή μόνο εφόσον δεν έχει το είδος ακόμα τιμολογηθεί και δοθεί προς αποστολή εκ μέρους της εταιρείας. Η ακύρωση γίνεται μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail) προς την εταιρεία εκ μέρους του πελάτη. Ο πελάτης οφείλει να δηλώσει τα ακριβή στοιχεία της παραγγελίας του. Η ακύρωση δεν επέρχεται αν δεν αποσταλεί σχετική επιβεβαίωση εκ μέρους της εταιρείας με ηλεκτρονική αλληλογραφία προς τον πελάτη.

Σε περίπτωση που ο πελάτης πριν από την εκ μέρους του δήλωση ακύρωσης έχει καταβάλει την αξία της εγκεκριμένης παραγγελίας του και η εταιρεία την έχει ήδη εισπράξει, τότε η εταιρεία οφείλει μέσα σε προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών να επιστρέψει στον πελάτη την εισπραχθείσα αξία με τον ίδιο τρόπο που αυτός επέσπευσε την καταβολή της (με αντιλογισμό του ποσού σε τραπεζικό λογαριασμό, με καταβολή μετρητών κλπ). Αλλιώς σε περίπτωση που έχει δοθεί εντολή πληρωμής εκ μέρους του πελάτη αλλά τα χρήματα δεν έχουν εισπραχθεί από την εταιρεία (όπως πχ. στην περίπτωση εντολής χρέωσης πιστωτικής κάρτας όταν όμως η Τράπεζα δεν έχει ακόμα καταβάλει το τίμημα στην εταιρεία), τότε η εταιρεία υποχρεούται εντός της προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών να επισπεύσει κάθε απαραίτητη ενέργεια και δήλωση προς κάθε αρμόδιο φορέα (Τράπεζα κλπ) για τη γνωστοποίηση της ακύρωσης της παραγγελίας και την υποχρέωση απόδοσης κάθε χρεωμένος σε βάρος του πελάτη ποσού. Στην περίπτωση αυτή η εταιρεία θεωρείται ότι έχει εκπληρώσει σύννομα τις υποχρεώσεις της, και η αναίρεση κάθε χρέωσης θα γίνει με βάση τους όρους της σύμβασης που συνδέει τον πελάτη με τον τρίτο αυτό φορέα (Τράπεζα κλπ) και η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη σχετικά με το χρόνο επιστροφής ή αντιλογισμού κάθε σχετικής χρέωσης.

 

ΕΓΓΥΗΣΗ

Παρέχεται εγγύηση σωστής λειτουργίας σε όλα τα μεταχειρισμένα ανταλλακτικά βάσει την μεταχειρισμένη κατάσταση του ανταλλακτικού. Επιπλέον γραπτή εγγύηση 3 μηνών στους κινητήρες. Η εγγύηση ισχύει εφόσον το ανταλλακτικό η κινητήρας είναι στην ίδια καλή κατάσταση όταν έγινε η αποστολή από της αποθήκες μας. 

Η εγγύηση καλύπτει αποκλειστικά ζημίες που οφείλονται στο ίδιο το προϊόν μόνο, λόγω δυσλειτουργίας του, και όχι ζημιές που έχουν προκληθεί από εξωτερικό παράγων, ή λόγω κακής τοποθέτησης και συναρμολόγησης του, ή λόγω κακής χρήσης του,, ή λόγω χρήσης διαφορετικής από αυτό για τα οποίο έχει κατασκευαστεί (π.χ. αγωνιστική χρήση χωρίς να το ορίζουν οι προδιαγραφές του)

Η εγγύηση δεν καλύπτει περιπτώσεις ζημιών που έχουν προκληθεί κατά την μεταφορά των προϊόντων. Η μεταφορά γίνετε με αποκλειστική ευθύνη του αγοραστή και διέπετε από τους όρους του εκάστοτε μεταφορέα. 

 

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ / GDPR

Στην περίπτωση που επιθυμείτε να γραφτείτε στην ιστοσελίδα μας μέσω της φόρμας Εγγραφής, μας δίνεται αυτομάτως την άδεια επικοινωνίας και αποστολής ενημερωτικών μνημάτων.

Η εταιρία μας διατηρεί τα στοιχεία σας για μόνο τους παρακάτω λόγους, και για όσο διάστημα απαιτεί η σχετική Νομοθεσία.

  • Αποστολή Παραγγελίας
  • Διασταύρωση και επιβεβαίωση ανταλλακτικού
  • Ενημερωτικά μηνύματα

 

Πολιτική Απορρήτου - Προσωπικά Δεδομένα

 

Η παρακάτω πολιτική απορρήτου περιγράφει πως η Εταιρία ΤΑΚΙΔΕΛΛΗΣ ΜΙΧΑΗΛ ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΕ που εδρεύει στην Σ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ 9 ΤΚ:14123 ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ, λειτουργώντας ως Υπεύθυνος Επεξεργασίας, συλλέγει, αποθηκεύει, χρησιμοποιεί και εν γένει επεξεργάζεται τα προσωπικά δεδομένα σας όταν επισκέπτεστε τον δικτυακό μας τόπο, τον φυσικό χώρο του καταστήματος και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email). Επίσης περιγράφουμε τον τρόπο χρήσης, κοινοποίησης και προστασίας των προσωπικών δεδομένων σας, και τα δικαιώματα που έχετε αναφορικά με τα προσωπικά δεδομένα σας, Για οποιαδήποτε διευκρίνηση μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον Υπεύθυνο Προστασίας δεδομένων (DPO) της εταιρείας μας στο email takidelisparts_eshop@yahoo.com. Τα προσωπικά δεδομένα των Πελατών χρησιμοποιούνται, βάσει του ν.2472/97, αποκλειστικά για την εκτέλεση και απόδειξη των παραγγελιών τους, την παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών και την εξαγωγή στατιστικών στοιχείων.

 

Τα προσωπικά δεδομένα που χρειαζόμαστε είναι:

Το όνομα και επώνυμο την διεύθυνση τιμολόγησης και παράδοσης, το σταθερό /ή κινητό τηλέφωνο για να μπορούμε να επικοινωνούμε μαζί σας και να σας στείλουμε sms σχετικά με την παραγγελία σας και το email σας ώστε να λαμβάνετε ενημερώσεις αναφορικά με την παραγγελία σας, και για τις επιχειρήσεις επιπλέον ΑΦΜ, ΔΟΥ, Επάγγελμα. Τα δεδομένα αυτά ενδέχεται να μεταβιβαστούν σε τρίτους, όπως μεταφορικές εταιρίες που συνεργάζεται η ΤΑΚΙΔΕΛΛΗΣ στο πλαίσιο πάντα της διεκπεραίωσης της παραγγελίες σας. Σε περίπτωση αγοράς με πιστωτική κάρτα, τα στοιχεία της κάρτας επεξεργάζονται μέσω της ασφαλούς πλατφόρμας της τράπεζας Eurobank και κανένα στοιχείο της κάρτας δεν κρατιέται στα συστήματα της ΤΑΚΙΔΕΛΛΗΣ. Στον χώρο του καταστήματος λειτουργεί σύστημα CCTV που καταγραφεί εικόνα για την αποτροπή αδικημάτων κατά της ζωής και της περιουσίας που μπορεί να την επεξεργαστούμε και να την μεταβιβάσουμε στις αρμόδιες αρχές σε περίπτωση αδικήματος.

 

Δικαιώματα που έχετε σχετικά με τα δεδομένα σας.

    • Δικαίωμα πρόσβασης στα προσωπικά σας δεδομένα.

Αυτό σημαίνει ότι έχετε το δικαίωμα να ενημερωθείτε από εμάς εάν επεξεργαζόμαστε δεδομένα σας.

    • Δικαίωμα διόρθωσης.

Αν διαπιστώσετε ότι υφίσταται λάθος στα δεδομένα σας μπορείτε να μας υποβάλλετε αίτηση για να τα διορθώσουμε (π.χ. διόρθωση ονόματος ή ενημέρωση αλλαγής διεύθυνσης).

    • Δικαίωμα διαγραφής.

Μπορείτε να μας ζητήσετε να διαγράψουμε τα δεδομένα σας αν δεν είναι απαραίτητα πλέον για τους ως άνω αναφερόμενους σκοπούς επεξεργασίας ή επιθυμείτε να ανακαλέσετε την συναίνεση σας στις περίπτωση που αυτή είναι η μόνη νόμιμη βάση.

    • Δικαίωμα φορητότητας

Μπορείτε να μας ζητήσετε να λάβετε σε αναγνώσιμη μορφή τα δεδομένα που έχετε παράσχει ή να μας ζητήσετε να τα διαβιβάσουμε σε άλλο υπεύθυνο επεξεργασίας.

    • Δικαίωμα περιορισμού της επεξεργασίας.

Μπορείτε να μας ζητήσετε να περιορίσουμε την επεξεργασία των δεδομένων σας για όσο χρόνο εκκρεμεί η εξέταση των αντιρρήσεων σας ως προς την επεξεργασία.

    • Δικαίωμα εναντίωσης και ανάκλησης συγκατάθεσης στην επεξεργασία

Μπορείτε να αντιταχθείτε στην επεξεργασία των Δεδομένων σας και εμείς θα σταματήσουμε την επεξεργασία των Δεδομένων σας, αν δεν υφίστανται άλλοι επιτακτικοί και νόμιμοι λόγοι που υπερισχύουν έναντι του δικαιώματος σας. Εάν έχετε δηλώσει τη συγκατάθεσή σας για τη συλλογή, επεξεργασία και χρήση των δεδομένων σας προσωπικού χαρακτήρα, μπορείτε να ανακαλέσετε την συγκατάθεσή σας ανά πάσα στιγμή με μελλοντική ισχύ.

    • Υποβολή ερωτήματος/αιτήματος στην ΤΑΚΙΔΕΛΛΗΣ για τα προσωπικά σας δεδομένα.

 

Μπορείτε να υποβάλετε ένα αίτημα είτε να ασκήσετε τα δικαιώματα σας αυτά επικοινωνώντας με την ΤΑΚΙΔΕΛΛΗΣ στο email: info@takidelisparts.gr email όπου θα πραγματοποιηθούν οι απαραίτητες ενέργειες ικανοποιήσεις του αιτήματος σας εφόσον αυτό είναι σύμφωνο με το εφαρμοστέο δίκαιο και τα επαγγελματικά πρότυπα.

    • Δικαίωμα καταγγελίας στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα

Αν θεωρείτε ότι θίγεστε από την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων ή αν έχετε οποιοδήποτε άλλο ερώτημα, μπορείτε να απευθυνθείτε στην Αρχή. Πριν προχωρήσετε στην υποβολή καταγγελίας/ ερωτήματος, ανατρέξτε στο διαδικτυακό τόπο http://www.dpa.gr. Εκεί παρέχονται πληροφορίες για την προστασία δεδομένων ανά θεματικές ενότητες, στις οποίες θα βρείτε απαντήσεις στα θέματα που σας απασχολούν. Η υποβολή καταγγελίας ή ερωτήματος γίνεται ηλεκτρονικά μέσω του διαδικτυακού τόπου της Αρχής. Εναλλακτικά, η υποβολή των ειδικών εντύπων (διαθέσιμα στο διαδικτυακό τόπο) μπορεί να γίνει και μέσω ταχυδρομείου, φαξ, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή αυτοπροσώπως στα γραφεία της Αρχής (ώρες υποδοχής κοινού 09:00 – 13:00). Web site: www.dpa.gr email: contact@dpa.gr

ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ